Traumabearbetning...

2009-10-07 @ 22:04:11

...har påbörjats :S. Det har med andra ord varit en mycket jobbig dag & jag känner mig helt färdig. Det jobbigaste av allt är att det kommer bli mycket jobbigare än så här. Det har ju bara skrapats lite på ytan ännu... Jag har valt att göra detta själv. Jag fick frågan om jag var redo, jag svarade att det skulle jag bli. Så det var lika bra att sätta igång. Det kommer inte bli lättare eller mindre svårt genom att skjuta fram det tills man är "redo". Som sagt, jag kommer aldrig att bli redo..

Men samtidigt när jag var på det fick jag erbjudandet om att gå en baristautbildning som var samma tid :(. Fuck också!!! Den kostar skjortan & jag fick den gratis, dessutom är den bara EN gång per år. Fuck igen! :thumbdown:

Imorgon är det fotografering på Lovisas dagis. Mammas vackra, söta lilla miniterrorist. Ja i dag hann hon klå upp kusinen E både 1,2 & 3 gånger. Stackars mosters lilla bildåre!

Ikväll ska jag ta mig tusan prova på att sova före 23.30 :thumbup:. Jajamen det ska jag, om jag lyckas? Det är en helt annan femma det :rolleyes:. Men efter idag känner jag mig helt slut fysiskt som psykiskt :tired:.

Ny dag, nya krafter väntar imorgon :).

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0