2 små sovande barn!

2009-10-10 @ 22:26:14
Evelina, mosters stora flicka kom i eftermiddag för att stanna över natt :). Flickorna har lekt & ätit lördagsgodis. Däremot tog det en bra tid innan det äntligen somnade! Evve somnade först & Lovisa straxt efter. Men det var ett fasligt tisslandes & tasslandes innan det äntligen somnade båda 2.

Lovisa vet jag inte vad det hände med under eftermiddagen & kvällen för på mindre än en timma så slog hon sig 3 gånger & ganska rejält. Första gången störtade hon nerför min dubbelsäng med huvudet före så hon ser nog grann ut imorgon. Sen sprang hon & halkade steaxt efter då jag hade torkat golv & slog i som bara den. Och inte mindre än nån minut senare så vet jag banne mig inte hur hon bra sig åt. Men hon trillade ur soffan & slog i så in till den mildra grad i soffbordet att jag inte ens fick röra henne. Hon bara gallskrek. ;(

Så jag får väl se hur många blåmärken hon har imorgon & hur huvudet ser ut imorgon :S.

Men nu så bli det sängen, är trötter nu. Somnade inte förrän klockan var närmare 1.30 i natt & nån sovmorgon fick jag inte. Så vi får la se om jag får nån imorgon som utlovat...!

Annars.......... :mad:

Natt natt!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0