Vart är snön?

2009-11-22 @ 09:23:09
Jaa vart är snön? För Lovisas skulle hoppas jag att snön kommer snart. Hon har pratat om att åka pulka.. Så tycker jag ju hellre snö än regn. Är trött på allt regnande nu, grått & trist! :thumbdown: Snön lyser ju upp även om himlen må vara grå & trist. Det blir ändå ljusare med snö än det blir med regnet! Så det så!!! :rolleyes:

Igår var vi på huvudbibblan, vi har gjort det till en vana att åka dit med jämna mellanrum beroende på hur mycket böcker vi har lånat. Igår så lånade Lovisa 2 Emil, Madicken, Pippi, flera Alfons Åberg & 2 cd sagor. En Pelle Svanslös & en Alfons.

Alfons lyssnade vi på igår när vi bakade en massa bullar. Hon älskade att lyssna på sagorna. Det var flera sagor på cdn. Utmärkt!

Vi bakade bullar & mockadrömmar. Mockdrömmarna ska få lite smält vitchoklad idag för det orkade vi inte med igår. :)

Det återstår att se om Lovisa låter bli mitt sminkbord & gör som jag har sagt till henne. Med andra ord hon måste FRÅGA först innan hon tar nånting. Och hittills så har hon frågat om allt. Hon har till & med kommit ut på toan när jag varit där & frågat. Duktig tjejja. Hon belönas självklart för att hon har varit så duktig med att få låna vissa sminksaker.

Vilken lycka för henne! :rolleyes:

Men hur länge håller det??? :rolleyes:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0