Träning, träning, träning!!!!

2009-11-21 @ 11:10:05
Usch den sista veckan har jag verkligen vräkt i mig godsaker! Ångestladdad? Oh JA!!! Jag vet att det kan vara P-sprutan som spökar lite, men det här är ju löjligt :rolleyes:!!!

Så idag har jag bestämt mig! No more candy for me!  Om jag ska fortsätta äta på det här viset så kommer jag rulla fram inom kort.. Ja det är nog många som redan nu börjar oroa sig för om det är mina ätstörningar som spökar, men så är det INTE!

Det handlar bara om att jag inte vill äta så som jag gör just nu...
Jag vill tillbaka till när jag åt sunt & tränade regelbundet. Där jag höll fast vid att då & då ska jag träna så då kan jag inte göra nått annat.

Istället har det varit lite hipp som happ sista tiden. Visst det har varit ganska mycket & jag har vare sig orkat eller känt motivation. Men jag mår fasiken inte bra som det är nu, alltså måste det till en ändring! En rejäl ändring! Och den börjar NU...!!

Jag kan sträcka mig till att 1 gång i veckan får jag synda med godis, men resten av veckan kommer innehåll frukt, grönt, quinoa osv... :thumbup:

Av någon märklig anledning tycks jag inte kunna registrera mig på en tränings sida på nätet som jag fick tips om av Lovisas äldsta kusin.. har ännu inte fått nått lösenord till min mail...!

WHYYYYYYYY?????

Idag blir det huvudbibblan med Lovisa, jag vill låna en specifik notbok & sen blir det nog en bakdag! :)

Härliga underbara lördag!!!

Ha en underbar lördag!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0