Sprutor!

2009-11-16 @ 20:54:29
Jag & sprutor går liksom inte ihop alls! Dom gillar inte mig & jag gillar inte dom. Men imorgon ska jag eventuellt få 2 st!!!!  En i häcken & en i armen. Den i häcken är P-sprutan jag har skaffat mig & den i armen är vaccination mot svininfluensan. Lovely! Jag ser verkligen fram emot morgondagen! Jajamen mycketmycketmycket... *drypande ironi*

För övrigt så har denna dag inte alls gått som planerat, den har varit emot mig från första början, det vill säga sen jag steg ur sängen!!!

Återigen så vaknade Lovisa mitt i natten & var vaken mer än halva natten! (lägg ner matematiken!) Så både hon & jag var trötta idag. Mest hon! Och oerhört gnällig! Men, men jag hoppas verkligen att hon sover hela natten nu i natt.

Ett tag kändes det som om dagen aldrig skulle gå mot sitt slut.. :rolleyes: Men nu är det kväll, jag är ensam, Lovisa sover & jag har det såååå gött!!!!! :)

Nu ska jag finkelura lite till framför tvn med csi & en massa mera tedrickande!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0