En bra dag...

2009-11-05 @ 22:37:38
Idag har det varit en bra dag! Den började inte så bra men efter lunchen så vände det. Så möblerade jag om lite. Flytade på några saker så ingen jättemöblering precis. Men i & med det så kastade jag hel del saker & städade på en del ställen där det inte städas så ofta.

Lovisa & jag har haft en underbar dag tillsammans.Jag har gjort ett litet kök åt henne i hennes rum. Så brukar jag spara på diverse brukar & andra små saker när de tar slut. Som till exempel strösselburken. Så sådana små saker brukar jag spara på till hennes lilla kök. Hon ville bada med en del av sakerna & det fick hon självklart. I vanliga fall brukar hon inte vara så jätte glad åt att bada, men sista tiden så har det varit mycket badande. Cornelia & hon har badat en hel del tillsammans & dom har jätte skojigt tillsammans.

Nu leker hon själv mycket & jag fick knappt upp henne ur badet idag :). Efter badet så läste vi saga, något hon älskar. Hon sitter helt stilla & bara lyssnar helt salig. Så vi läste hennes, för tillfället, favorit saga nämligen Emil. Just nu är det Emil för hela slanten :). Så hon somnade gott efter sagan!

Imorgon ska Cornelia & Katja sova över hos Lovisa. Katja vet hon inte om att hon ska sova över för hon hade somnat när jag pratade med Katja. Så det blir en glad överraskning för henne imorgon.

Lovisa har beställt stora plättar, alltså pannkakor till lunch imorgon & Cornelia har beställt tacos till kvällen. En super mysig fredag kommer det att bli.

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jessica

Utmanad, kolla min blogg så förstår du!

2009-11-05 @ 23:03:02
URL: http://perssika.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0