...då älskar jag....

2009-11-02 @ 09:48:09
"När jag kan känna dina andetag & jag kan höra hur ditt hjärta slår inom dig.
 Då vill säga hur oändligt glad du gör mig när du rör vid mig. Då älskar jag!"

Idag ska jag försöka hinna med en hel del under dagen. Jag har en smörgåstårta som ska göras. Och för att den ska kunnas göras så måste det handlas till den också naturligtvis :rolleyes:. Men helst vill jag handla nu på förmiddagen så jag kan göra den skapligt än att jag måste handla efter 16 & göra den sent.

Jag vill hinna träna också & det får inte heller bli för sent för då får jag svårt att sova. Som om jag inte redan hade det innan då..  Men i alla fall försöka duger ju!

Så nu ska jag ringa till lille J & se om vi kan handla nu på förmiddagen. Bra, bra!

Sen har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur röven & bokat tid för det obligatoriska, mindre behagliga cytologprovet. Så Storken den 10/11 bra bra igen!

Så när jag ändå är i gång & uppe i varv varför inte fortsätta då? Here we go....!!!

Later people!
Pözz!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0