Valborg & stora lillasyster!

2009-05-01 @ 23:36:07
Valborg var det fullt ös! Var först hos mamma nästan hela dagen, sen så åkte vi hem & gjorde oss i rordning för att gå till familjen Svensson-Mundel. Vi åt jätte god mat, grillat så klart & med hallonpaj till efterrätt. :thumbup: Mums vad det var gott! Åt liiite för mycket bara så jag fick ont i magen. :S

Sen spelade vi alfapet :O 6 vuxna! Och jag var BÄST!!! Yeey för mig :rolleyes:!!!

Sen bar det givetvis av till brasan men där blev det inte långlivat. Lovisa ville hem & nästan alla frös. Micke hade endast shorts :O & tröja! Han trotsade kylan & sa att nu var det banne mig vår så det hette duga. Dumpanna! *Skrattar*

Men efter brasan gick vi hem för vi var sååå trötta & Lovisa slocknade sittandes i soffan hos familjen Svensson-Mundel.

Idag har vi varit ute heeeela dagen!!! Från klockan var runt 10-19! :D Vi var nere hos Svenssons-Mundel igen för de ringde & sa att vi skulle komma för vi skulle få en massa kött, frukt & grönt. Och hjääälp vad mycket vi fick!!! Kött, ost, frukt & grönt. :P Göttans!!!

M hade fått så mycket från sitt jobb att de inte kunde göra av med allt själva så de gav bort en massa. Jag klagar inte! :rolleyes:

Sen kom stooora lillasyster Jenny med Enkido & lilla Enya. Härligt! De ska sova över till i morgon! Mysigt!
Så vi var allihopa nere hos Janne & grillade, gjorde sallad & läsk. Sen satt vi ute med alla baren & åt innan vi gick hem till mig. Där fick Lovisa bada för guuud vad hon var skitig!!!!!

När båda barnen hade somnat hade jag tappat upp ett varmt skumbad med tända ljus i badrummet till lillasyster! Det gillade hon! Hon gillade det så mycket att hon slappnade av alldeles för mycket att hon blev yr i skallen sa hon.

Sen burrade vi upp oss i soffan men godis & läsk sen startade vi kult filmen 'Terror på Elmstreet'. :bigeyes:
Jag såg hela, J såg.... ehh... inte mycket! Hon somnade! Och vaknade när Enya ville ha krubb ;).

Nu sover alla utom jag! Och jag borde med sova nu!!!

Såå... GOD NATT & sov så sött, dröm om alla småkryp du mött!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

det var väl bara första filmen du/ni såg, elr alla 7!!

2009-05-02 @ 08:30:53
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0