Upside down, Inside out...

2009-05-20 @ 12:29:26
Efter en hel del data & internet strul är jag tillbaka :thumbup:. Det gillar jag!!!

Har väl egentligen inte hänt så mycket.. Pratade med min ortopedläkare idag ang hurvida vi ska fortsätta med min skada osv. Han är inte glad på f-kassan men å andra sidan: VEM FAN ÄR DET???

Så han skulle skriva läkarintyg & ett annat intyg för att de ska fatta att jag ÄR skadad, det finns DOKUMENTATION på ALLT, jag kan INTE stå till den öppna arbetsmarknadens förfogande pga detta.

Jag ska fortsätta på smärtenheten i förhoppning om att vi ska hitta en bra smärtlindring åt mig. Operationen försöker vi att låta bli då det är riskabelt som tusan. Det finns en viss risk för att de kan bli sämre också.

Jag har 2 tider den 25/5 nu på smärtenheten. En klockan 8.30 hos överläkaren, & en 9.30 hos sköterskan som ska visa mig TENS. Spännande :rolleyes:.

För övrigt händer det inte mycket just nu bara att jag så sent som i går blev hotad till livet... Så nu har jag dörren låst & går inte ut i onödan. Jag vet inte hur jag ska ta hotet riktigt, men nått säger mig att jag inte ska underskatta det alls. Så nu ska jag fundera på hur jag ska fortsätta med det...

Min värld rasar samma med jämna mellanrum & bena slås undan på mig lagom när jag har hunnit ta mig upp igen. Men jag kämpar på!

Jag älskar dig T! Ditt stöd ger mig kraft, din kärlek ger mig energi.. Jag älskar dig för allt du står för, jag älskar dig för att du alltid finns där när jag behöver dig. Jag älskar dig för att allt du gör, gör du med hjärtat. Jag älskar dig för att du vakar över mig som en skyddsängel. Jag älskar dig för att du är knäpp ;). Jag älskar dig kort & gott helt enkelt för att du är du & det bästa av allt.... DU ÄR MIN!!!

Tack gumman för att du finns, du ligger mig varmt om hjärtat!
All min kärlek till dig min fina älskling!

Till Jessika som jag vet läser min blogg ibland... :).
Tack för att även du finns vid min sida när jag känner mig färdig att lägga mig ner & självdö :rolleyes:. Tack för alla omtänksamma & varma ord, tack för alla uppskattade tankar på mig. Tack för att du alltid frågar hur det går & hur jag mår. Din villkorslösa kärlek värmer gott när jag känner mig nere.

Jag älskar er alla!!!

Jag älskar min familj & mina syskon! Tillsammans är vi starkare än 1 var för sig. Blodsbanden binder oss tillsammans som en enda stark person. Jag känner både tröst & stöd hos min familj & mina syskon & jag hoppas de känner likadant.

Men nu borde jag väl ändå ta & göra nått vettigt av dagen.. :rolleyes:...

Nu: Fundera på vad jag ska ta mig för!
Senare: Göra det jag kom på att jag borde göra... :)

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

åhh vilka fina värmande ord till mig :love:

jag älskar dig med gumz föralltid. jag finns alltid här för dig, närhelst du behöver och vad du än behöver.



we are friends for life and we love eachother.



(hade lite svårt att komma till ro efter att lilleman vaknade och skrek oavbrutet i en halvtimme, men nu ska sängen stormas :D

2009-05-20 @ 23:15:30
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Är det mig du menar? =o

2009-05-22 @ 15:14:45
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0