Tuffa dag med många jobbiga känslor!

2009-05-06 @ 22:15:45
Idag har varit i väg på en sak som har varit väääldigt jobbigt. Jag var tvungen att göra detta fastän det rörde upp så mycket jobbiga känslor.. ;( Men nu är det gjort! Time to move on!

Ikväll ska jag ta värmedynan & lägga i sängen en stund medans jag läser, skönt för musklerna!

Min arm har börjat att bråk med mig, mer än vanligt. Nu lever åtminstonde 2 av mina fingrar sitt eget liv med jämna mellanrum. Det är som om det blir kramp i senorna & musklerna eller nått. Fingrarna går knappt att röra än mindre styra för det känns som om det vägde bly :O. Sen så sprätter de till också :rolleyes:. My god det blir bara skummare & skummare *skrattar*. Snart lägger väl alla mina system av eller lever fan med mig. Det kan ju bli spännande... ;).

Jag menar till exempel att om jag slår nån på käften kan ju skylla på att jag inte kan styra det :rolleyes:. Skämt åsido, måste ha lite humor mitt i allt elände. :)

Ikväll har jag tränat & ökat på repen. Känns för jäkla skönt!!! I feel grrrrreat!!!

Men nu är jag så trött så trött... :tired: Det har varit några tuffa dagarna nu & det känns verkligen att det tar en maaassa kraft! Nu ska jag ladda batterierna!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0