Terroristen Lovisa...

2009-05-20 @ 21:34:07
Min dotter är en liten mini terrorist! :rolleyes: Framför allt nu när hon är mitt i en period av underbara 3 års trotsen. Lovely!!!

Idag har hon varit såååå tjurig, gnällig & skrikig att jag knappt kände igen henne. Jag vet inte vad det har varit med henne alls idag, så fort hon inte fick som hon ville brakade helvetet löst. :bigeyes: Sen har har det fortsatt så hela dagen igenom :S. Jag vet kanske var hon trött eller nått :question:.

I natt som var låg hon på gränsen till krupp, det var jätte länge sedan som hon hade krupp faktiskt. Eller ja falsk krupp heter det ju då.

Men så tittar jag på henne när hon sover så stilla & fridfullt & mitt modershjärta fullkomligen smälter. Gud vad jag älskar henne!!!


Idag pratade jag med kusin P, det var ett trevligt samtal vi hade trots vissa tråkigheter. Eftersom hans bloggar ratar mina kommentarer så säger jag här att han är: SNYGG
                                                                            SEXIG &
                                                                            SINGEL!
Så han är alldeles leeedig (gifter gärna bort söta kusin :)). Ha! Vad sa du nu va P? *skrattar elakt skratt*
Men i ärlighetens namn, han ÄR söt på alla vis & superledig! ;)

Idag har jag inte gjort nått vettigt skulle jag tro. Har inte haft ro att sitta still & göra något utan bara vankat av & an emellanåt. Lite rastlös, lite orolig, lite jag-har-ingen-jävla-aning! Det känns som om kroppen har full stresspåslag vilket är jobbigt som satan. :(

Det enda vettiga jag har gjort idag är: Dammsugit upp en sandlåda & ett berg av grus
                                                                   Tränat!
                                                                   Sist men inte minst, ätit!

Fick provsmak av Fias bröd hon hade bakat. Jisses vad det var gott! Jag skulle få receptet av henne, tack så mycket!

Nu ska jag nog luta mig lite tillbaka & bara filosofera en stund eller 2.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0