Sommar & sol, vi har kortkort kjol!

2009-05-26 @ 11:58:47
SOMMAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!

Japp nu är det sommar har jag bestämt, så ut i solen & gör massa somriga saker! :) För det ska jag göra nu när jag är ensam hemma. Läsa, sola & rensa lite ogräs & ja just det klippa gräsmattan.

Jag lovade en massa bilder från gårdagen samt från lördagen när vi var på tivoli.
Här kommer de!


S & Lovisa <-----                                       J & Enkido----->

Bananer i pyjamas!

Lite karusellåkande Längst bak Ludvig & Cornelia, fram Lovisa & Enkido.

Mera karusellåkande. Katja, Cornelia, Ludvig & Fia.

Yeey! Here weeee gooooo!!!!

Kusin var också & tittade på bananer i pyjamas.

<----- Me & Lillasyster Jenny----->

Operation Melbasås...

Melbasåsen kommer-att-tappa-alla-mina-tänder-så-mycket-florsocker-är det!

Busiga barn, glassiga barn. Lovisa, stora A & Ludvig.

Mera glass, mera glada barn! :)

Här var det fullt hus! :D

Crazy lillasyster!

Mamma & son! :love:

Allvarlig? Hur är det möjligt???

NEJ! Vi har inte tagit några konstiga svampar! Vi är bara knäppa av naturen :rolleyes:

Lilla syster hade inte så många getter hemma i hagen den här dagen!

Herreguuud! Vad vi skrattade!!!! Hon var inte klok...! Men såååå söt!

Min älskade gudson L åt upp min glass! Men det gör inget för han är så söt.:)

Go & glad liten L! Han stortrivdes bland alla barnen!

Jag älskar den här bilden! Söta & underbara tandlösa Cornelia! *skrattar*

Denna bild älskar jag också! Min älskade miniprinsessa Enya!

:cool: Super coola Enya i mosters solbrillor! Moster älskar dig!

Men nu har det tagit halva dagen att lägga upp dessa bilder så nu måste jag ta tag i mig själv & min gräsmatta!

//L






Skriv här vad du vill !!
Postat av: Syster yster Jenny

Tack för en underbart trevlig dag gumman!!!

2009-05-27 @ 20:14:44

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0