Nu funkar det!

2009-05-26 @ 21:39:53
Nu har jag testat & det funkar! :thumbup: Så nu är denna blogg öppen igen... Men mina skyddade blogginlägg är lösenordskyddade!

Jag glömde ju berätta att Lovisa försvann igår :O! Jisses vad otäckt det var...
Jenny & jag skulle åka till Ekdungeskolan & hämta Cornelia. T skulle vara kvar & passa barnen. Allt gick bra, trodde vi! När vi har åkt ringer T & frågar om Lovisa följd med oss. Men det gjorde hon inte, bara Enkido.

Hur som... hon kom tillbaka straxt innan vi kom från Ekdungeskolan med någon dam som "hittat" henne. Ungen hade tänkt följa med oss & hämta Cornelia men det sa hon inte. Och hon trodde givetvis att vi menade Tallboda skolan..! Så hon hade gått ända dit :O!!!

Och för att komma dit måste man gå över en relativt stor väg. Bussen kör där likaså bilar. Bara tanken på vad som kunde ha hänt får mig att nästan lipa. ;( Hon har ALDRIG gjort nått sånt här, ALDRIG!!! Om vi är på baksidan kan hon sticka till framsidan & sandlådan utan att säga nått. Men aldrig längre... den här episoden gjorde mig vettskrämd!

Idag har jag hunnit med att klippa gräset ordentligt innan det fina vädret förvandlades till klibbigt åskoväder. har inte hört någon åska ännu men det har regnat & det är fortfarande klibbigt! Sen har jag storhandlat & det rejält idag. Det behövdes fyllas på lite här & där ;).

Lovisa köpte en vattenmelon på 5 kg!!! Herregud! 5 kg!!! :rolleyes: Nåja den kommer smaka fint nu när det är varmt ute! Sen har jag hunnit med att tvätta en hel del också. Det var en hel del plagg som var tvungna att tvättas separat & jag han med allt! :) Dessutom kunde jag ha tvätten hängd på torkvindan innan det började regna:P.

Men nu ska jag bara gotta mig en stund, kanske sova före klockan 00, 01 idag :rolleyes:.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0