Namnet var Tudis-Rudis!

2009-05-08 @ 23:44:50
Japp så heter jag Tudis-Rudis då! Tack älskade T för ditt smeknamn på mig! Jag ska nog klura ut nått bra smeknamn på dig med gumman... :rolleyes:.

Idag har det varit extra roligt av en särskild anledning, men inga detaljer här. De som vet, de vet så att säga. Dagen har gått bra & allt har flutit på bra. Ganska lugnt, men i morgon kan det bli lite fart :).

Idag fick jag ett slag i ansiktet... Jag inte fysiskt så men ni fattar kanske. Jag fick veta att några går & snackar en massa skit & kör med pajkastning.. Mot MIG! Det är sån sandlådenivå på det att jag vet inte om jag bara ska låta det passera , gå vidare & bara skita i det.. Jag ska  motvilligt erkänna att jag faktiskt är besviken!!! :thumbdown:

Förvisso är jag inte förvånad över detta för dessa personer har ALLTD skyllt ifrån sig & gärna på andra som helst inte är där & kan få chansen att försvara sig. :mad: Sånt kan jag bli så jävla förbannad på!!! Men då vet jag ju vad de går för. Det är som man säger, håll dina vänner nära dig, men håll dina fiender ännu närmare!!! Så sant så sant!

Skenheliga jävlar... jag kan med spela det spelet... om inte ännu bättre ^^... moahahahaha...
I'm not a bitch, I am THE bitch!!!

Jag kanske skulle ta & nanna kuddarna nu. Min systerson lär väcka mig innan ens tuppfan har vaknat!!! :S

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0