Modell för en dag!

2009-05-09 @ 09:34:28
Jag har blivit inbjuden till att få vara modell för en dag. Bilderna kommer inte att publiceras någonstans utan det bli mina privata bilder. Jag kommer att bli sminkad av proffs & fotograferad av ett proffs. Jag fick även bjuda in 3 personer till som går gratis på mig. Och då valde jag självklart mina 3 systrar :D.

Man ska ha med sig 3 ombyten & komma osminkade så blir sminkade & sen fotograferade med 3 olika typer av bakgrunder osv. Allt tar cirkus 4 timmar & vi längtar ihjäl oss till den 23/5!!! Ska bli så kuuuul!!!

Imorse väckte Enkido mig klockan 5, jag vägrade vakna!!! :S Han är ju vaken före tuppen :O! Senare blev jag väckt av Enya :D & Enkido. Det var ett mysigt uppvaknande :love:! I like!!!

Men nu blir det inte mycket mer än så här dags att göra sig i ordning..

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0