Metropolen Motala..

2009-05-21 @ 23:09:49
Imorgon åker jag till lillasyster Jenny i Motala över helgen. Ska bli kul på fler än ett sätt :rolleyes:.

Idag har jag pysslat om mig själv på flera olika sätt.. :) Tränade först, sen blev det kroppsvård av olika slag. Nu har man silkeslena ben en månad igen :thumbup:. Hursom jag är i alla nöjd med mig sjäv & det är ju det som är poängen!

Idag blev nästan levande begravd bland alla papper som jag slarvat med & inte satt in i pärmarna på flera månader :O. Inte likt kontrollfreaket Tudis Rudis, men nu har jag i alla fall börjat. Alltid en början i alla fall..

Lovisa fortsätter att vara obstinat som faaan!!! :mad: Jag blir tokig på henne emellanåt. Ja jag vet det går över & det är en fas alla barn går igenom mer eller mindre. Men när man väl är mitt i alltihopa så kan det driva vem som helst till vansinne kan jag lova.
Men återigen... Hon är det bästa & det dyrbaraste jag har. Och jag älskar henne villkorslöst oavsett hur mycket pain in the ass hon må vara.

Läst min kusins kattblogg förut... han har fått ett par riktigt roliga bilder på sin katt Sippo. Han ligger på rygg & ålar sig på gräsmattan :D. Söt han är!

Men nu så skenar klockan iväg i vanlig ordning.. kanske att jag skulle ta & anstränga mig & somna FÖRE klockan 01-02.. :S. UGH!!!

Nu: Borsta tänderna
Senare ZZZZZzzzzzzzzzz

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0