Lite små pyssel & träning!

2009-05-12 @ 20:03:39
Idag har jag målat en hylla i lite guldfärg som jag hittade i garaget när jag skulle ställa in en resesäng där. Pinne som tillhör hyllan virade jag tajt med vitt present snöre hela vägen. Blev fin fint!!! Hel nöjd är jag :D!

Sen har jag gjort smörgåstårta till Lovisas dagis & det gick snabbt att göra, men så har jag gjort en X antal också ;).

Sen har jag tränat idag också & det känns så underbart skönt att göra det. Framför allt nu när jag ser RESULTAT!!! :thumbup:
Jag ser antydningar till rutor på min mage :D så happy för det. Lika så mina armar har ökat i muskelmassa & det SYNS för ovanlighetens skull. Efter ett evigt kämpandes med träningen så visar det äntligen resultat som också syns. För mig som har haft ätstörningar (anorexi) & alltid fått höra hur liten & smal jag är har också haft extra svårt att bygga muskler. Detta gör mig väldigt lycklig & ger mig en extra kick att fortsätta träna.

Mår så braaaaaaaaa!!!!

Jag funderar på att börja jogga snart också men jag måste köpa ordentliga skor för det först.


Nakenfis till dotter & målad som en katt!

Sötaste Enya, mosters miniprinsessa.

Syskonen Enkido & Enya. Mosters båda små älsklingar!

Läppstift så det heter duga :S!

Smörgåstårtan jag gjorde idag till Lovisas dagis.

Ganska nöjd med resultatet här med!

Nu måste jag äta nått!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0