Jag vill ha sol, jag vill ha våran grill!

2009-05-21 @ 10:58:47
Okej nu har det varit regnväder i flera dagar, eller tjaa 2 dagar då. Men det känns som en vecka! Nu vill jag ha sol, massor med sol & så vill jag grilla. Men då måste jag få tillbaka min grill av J, min svåger! J Ge mig min griiiiiill! ;)

Men hur skulle det gå att grilla i sånt skitväder som detta? HA! Med ett paraflax så går det!! Men dock inte lika roligt.. :S

Så vad göra idag?

Lovisa har gått & blivit som en siamesisk tvilling på syskonparet & kusinerna Cornelia & Ludde. Hon älskar dem så hon vill vara med dem varje minut. Gulligt! Kanske att C tröttnar lite Lovisa när hon är som en igel på henne. Men den ungen har tålamod & är så pedagogisk att jag blir mörkrädd! :O

Underbara, älskade ungar!!! Vad jag älskar dem!!!

Självklart älskar jag alla mina syskonbarn med!!! Ingen glömd hoppas jag...

Men nu ska jag ta sats mot badrummet för att klä på mig & byta ut brillsen till linser...

God morgon!!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0