Idag var det sommar!

2009-05-02 @ 22:10:48
Underbara värme lova att stanna kvar! Tack! :)
Japp hela dagen har vi varit ute sen 9. :thumbup:. Jag har rensat bort nästan allt ogräs på altan på baksidan. Yeey!!! Sen en annan sak.... GRANJÄVELN ÄR BOOOORTA!!!!! Nu har vi kastat den! *gör vågen*
Jenny med familj åkte inte förrän klockan 14.30 idag & det blev ganska tomt :S.

Men jag har snyggve bränna kan jag lova! Brun som en pipparkaaaka!! Love it!

Idag lärde jag Lovisa något nytt på datorn som hon lärde sig snabbt som attan. :O Jag lät henne pyssla lite på Astrid Lindgren värld (www.alv.se) hålla på med pussel, klippdockan Pippi & målarlådan. Kruxet var bara det att här är man tvungen att hålla in knappen samtidigt som man flyttar muspekaren, vilket var svårt för henne i början att få till. Till saken hör ju att vi inte har nån mus utan en laptop utan sådan. Touchpad? Heter det så:question: Skitsamma! hon lärde sig rekordsnabbt har funnit en nytt intresse på datorn. Perfekt som barnvakt på kvällen när hon börjar bli trött & inte får sova riktigt än & jag kanske måste fixa med annat. Passar ypperligt då!

Sen måste jag säga att hon rör ingenting annat på datorn fastän hon sitter ensam. Så fort det blivit fel ropar hon på mig. :) Inte som mosters lilla busfrö Enkido! Han tryckte på allt som gick att trycka på :S. Men söt var han i alla fall.

Jag har haft 2 lyckliga dagar att fått snusa på bebis en hel del, mosters lilla miniprinsessa Enya!


Gottar sig i mosters säng & i mitt duntäcke!

Jag undrar vad mosters miniprinsessa ser för nått...

Så söt man kan vara!!! Moster älskar dig!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Jenny

Visst är det härligt med sommarvärme :)

2009-05-02 @ 22:22:02
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

vilken söting, men lite röda ögon. skicka bilderna till mig ska jag fixa ;)

2009-05-02 @ 23:08:05
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0