Hög på kaffe...!

2009-05-14 @ 13:38:31
Dagen började jag med att dricka kaffe & baka en sockerkaka med chokladglasyr! :thumbup: Sen fortsatte jag med att dricka ännu mera kaffe & ja just det liiite till. Så nu är jag hög på koffein :O! Vad göra??? *skrattar*

Jag spöade lillasyster i spel på msn, hejja mig! Fun, fun, fun!!!

I övrigt har jag inte gjort nått vettigt alls idag :rolleyes:. Det är ju inte ofta som jag gör ingenting alls:O.

Men dagen är ju inte slut än heller  :rolleyes:...

Måste hämta Flisan på dagis snart så får vi se vad vi ska hitta på. Vädret är ju ingen höjdare precis :thumbdown:.

Men nu måste jag helt enkelt sluta dricka mera kaffe annars kommer jag vara vaken i en vecka!!!

Tralalalalala... jag har aaalldeles för mycket energi!!!!!!!!!!!

Nu: Springa 10 varv runt huset!
Senare: Ta in på rehab för koffein missbruk!

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

visst skulle det vara hot att se oss dansa erotiskt i hotpants, det skulle ju typ bli Helan och Halvan!! :bigeyes: haha

2009-05-16 @ 08:37:29
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0