Happy today!

2009-05-07 @ 20:42:57

Nu är jag glad igen... har varit ledsen på dagen & gråtit ganska mycket. Jag har börjat rota i mitt förflutna vilket tar på krafterna. :S
Men vad göra annars om jag ska få några svar? Nä bara bita ihop & fortsätta kampen!

nu har jag gjort mig fri från far helt & hållet. Bilen är borta & telefon är avstängd! Det var på tiden, det känns så skönt nu när jag är helt fri från honom. Ingenting som längre binder mig till honom på något som helst sätt. Jag var dum & naiv för flera år sen när jag lät mig manipuleras av honom & ställa mig för saker åt honom i mitt namn. Med tanke på hans missbrukarproblem borde jag vetat bättre & insett att det skulle komma att betyda problem. Men men det är ju lätt att vara efterklok :|.
Bättre sent än aldrig!!

Idag har mina älsklingar varit här, Miss T & baby L. Eller ja baby & baby är väl synd att kalla honom nu när han är 1år. Men guuuuud så söööööööt han är!!! Min lille plutt!

Ja T du är sååååå söööööööööt du med ( fast att du inte lyssnar på mig när det gäller håret dittt ;)).

Lovisa somnade redan vid 18.30 :O hon var trött hon :tired:. Hon vaknar tidigt imorgon misstänker jag & hon ska vara på dagis mycket, mycket längre än vanligt imorgon. Ujujuj vad trött hon kommer vara när pappa hämtar henne.
Jag själv ska vara i Motala hela helgen...! Bo hos lillasyster mysigt!

Imorgon sker det en hel del saker vilket skapar lite obehagskänsla hos hela familjen... Hoppas allt går bra i morgon men jag kan inte tänka mig annat i & för sig. Lycka till mamma & Jojjo! Ska tänka på er! *kramar*

Nu ska jag göra lite annat som att läsa lite till exempel :). Sen se CM klockan 21!

Mors på er!

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0