Fiiina naglar!!!

2009-05-09 @ 23:28:39
Ikväll har Mina fixat mina naglar, en kortare variant av förlängning! :D I'm sooo happy!!! Tack rara, söta, underbara Mina för det! Du har gjort minst min vecka! :D

Imorse klockan 5 frågade min älskade systerson Enkido om moster hade sovit gott! :S. Svaret blev nej!
Lite senare frågade han igen om moster hade sovit gott, svaret blev återigen nej. Då sa han: Jag har bajast!!! Hahahahaha... han är bara så  söööt!

Imorgon åker jag hem till balltofta igen (tallboda). Borta bra, hemma bäst! Väldigt sant!

Nu funderar jag på att se klart en av de 'terror på elmstreet' filmerna jag började på igår... Sen soooova!

Hejsan hoppsan!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0