En fartfylld dag!

2009-05-13 @ 18:44:03
Det har varit full fart här hemma på Gränsliden idag. Cornelia & Ludde kom vid 13 tiden & det har lekts både ute & inne. Sen lagade jag mat & barna slukade i sig plättarna :O!!! Jisses vad det åt!!! De åt mera än mig, :P. Duktiga barn!

Sen bjöd jag gårdens alla barn på glass, det blev succé, kanske inte så förvånansvärt då det var glass men ändå. Grannen kom ut & han & jag drack kaffe tillsammans & pratade allmän skit, sen förflyttade vi oss till sandlådan med kaffet. :D Mycket trevligt...

Det såg ut att bli regn så vi bestämde oss för att gå in & när jag kom in var pojen som bor mitt över här inne med Cornelia & lekte. :O

Jag hade inte sett att han följt med Cornelia in *skrattar* så förvånad jag blev när han kom farandes.

Sen kom Janne för att hämta Cornelia till hennes fotbollsträning & Ludde fick stanna kvar. Barnen hjälpte till att städa upp på Lovisas rum innan de fick sätta sig i soffan & titta på barnkanalen. Medans de tittade på barnprogram städade jag. Det behövdes kan jag lova! Det var sand, grus &-allt-som-går-att-dra-in-utifrån, & en massa kladd på golvet. Dammsög & torkade golv se tog jag & passade på att träna också när jag ändå var varm i kläderna ;).

Nu äter busarna is!!! Det värsta är att de äter det som godis :S. Fast nu har jag sagt att isen är slut :rolleyes:.

Väntar på att Janne ska komma & hämta sin son & på att Lovisas farmor & farfar ska komma en lite sväng.

Sen är det kväll för Tudis-Rudis!

Till dig T! Har du sett vad jag har skrivit på MSN??? *Skrattar*
Om inte... Jag ska anmäla dig & mig till en erotisk danskurs!!! *Asgarv* Du & jag sexy mama i hotpants!!! *dör av skratt*

Åhh sa jag att jag älskar dig? Det gör jag!!! :love:

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

hahaha, vem vill se oss i hotpants och dansa erotiskt då????



vore ju ganska kul, ska bara skära bort 10 kg fläsk först haha.



puss min darling, löövar dig med ;)

2009-05-14 @ 00:01:26
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0