DUMPANNA!!!!

2009-05-11 @ 22:48:28
Gillar verkligen ordet dumpanna :thumbup:! Det passar mig idag om inget annat, för jag undrar ibland vart ifrån jag får alla vansinnes ideér ifrån. :question:

Idag slog jag sönder, skruvade i sär & kastade ut garderoben på kontoret.:O Vilket innebar mindre gömma-alla-saker-jag-inte-vet-vart-jag-ska-göra-av plats! Så det var saker ööööverallt i flera timmar :rolleyes:. Plockade & plockade & plockade.. jag trodde aldrig det skulle ta slut. Men det gjorde det :D! Och tur var väl det!

Sen kommer dumpannan på att hon vill flytta pianot!!! Jo men visst serru inga problem, det görs ju i en handvändning vill jag mena :rolleyes:. Nå ja hursom... jag gjorde det nu vid 21 tiden :rolleyes: bra tid att flytta ett stort piano på tycker jag. Utomordentligt helt jävla normalt!! Eller inte...

Jag flyttade pianot... jag flyttade soffan, jag flyttade tavlor, jag tror ta mig fan jag flyttade allt!!! Snart flyttar jag! På min häck till sängen som normal människor gör så här dags!

Hmm vad ska jag ta mig för i morgon? Flytta sovrummet till badrummet? Eller så låter jag bli!

Ska göra smörgåstårta till Lovisas dagis imorgon för det är samverkanskväll & jag står för maten. Så det är vad jag har att göra imorgon, sen kanske jag kan flytta på sovrummet :rolleyes:. Eller inte...

Nu: Dumpanna borsta tänder!
Senare: Dumpanna ta sin vansinnes ideér & krypa ner i sängen!

Flytta sängen...??? Inte??? Synd...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0