Brun, brun, brun!!

2009-05-31 @ 22:43:23
Vilket kanon väder det har varit sen i fredags eftermiddag. :cool:
Idag har vi varit på landet hela dagen & inte varit inne på hela dagen & det syns kan jag lova ;). Brun, brun, brun...! Det är jag!!! :)

Imorgon ska bli lika fint & varmt så det blir att vara ute hela dagen i morgon med :thumbup:.
 
Min hårddisk kraschade på min älskade laptop men nu har jag fått låna Fia plingplongs stenålderslaptop! Eller njaa inte stenålders kanske men inte ny heller :rolleyes:. Men jag klagar inte för jag har dator & jag har internet tills min dator kommer hem igen. Så det kan jag leva med...

På baksidan har det blivit fin fint nu! Jag har snickrat ihop en låda att ha alla Lovisas leksaker i & en avlastningsbänk. Så duktig jag är :rolleyes:.

Jag har inte vattnat idag så det måste jag göra imorgon kväll. Gräsmattan & mina blommor! Men det får bli imorgon för nu är klockan för mycket. Kanske att vi kan köpa en vattenspridare... vore så mycket bättre än att behöva stå med slangen i evigheter.

Men nu ska jag läsa i fatt en massa bloggar!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0