Barnvakt!

2009-05-13 @ 09:14:14
Idag är det studiedag på dagis så då kommer syskonparet & kusinerna Cornelia & Ludde hit ett par timmar. Lovisa kommer bli såååå glad över detta. Hon avgudar sina kusiner!

Så det blir 3 ligister under samma tak, eller tjaa på samma gård kanske om vädret håller i sig ;). Det kommer bli livat värre & det passar Lovisa utmärkt! Mamma då? Japp det får bli en burk valium & ett par öronproppar ;). *skrattar*

Njae så illa är det inte! Barnen leker mycket bra tillsammans så jag kan fixa här hemma om jag vill utan att behöva titta till Lovisa stup i ett. De håller i hop alla 3 så bra, så bra.

Jag undrar vad vi ska äta idag... :question: Men det lutar väl åt plättar skulle jag tro. Det går hem hos de alla 3! ja så får det bli, plättar!!!

I helgen kanske det blir stugan... det beror på om jag ska till Motala eller inte. Men det lutar åt stugan!

Jag tror jag känner av lite träningsvärk minsann! Ugh! Stel som en pinne på morgonen... *sträcker på mig, spretar med armar & ben*

Nu: Frukost
Senare: Everything & nothing!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0