Vilket väderomslag!!!

2009-03-02 @ 22:37:17
Snacka om väderomslag idag! :O Från att ha varit vår liknande till snökaos...! Märkligt!
Idag har Lovisa lekt nästan hela dagen med sin kusin Luvig. Vad roligt dom har haft, de leker så bra tillsammans. De har inte varit osams en enda gång vad jag vet :). De har varit ute nästan hela dagen också så det tog inte mer än 2 minuter för Lovisa att somna nu ikväll. Men återigen så har hon hållt på att kissa på sig idag. Flera gånger... jag fattar bara inte varför hon gör så? :question:

Jag har försökt med allt inget verka bita på henne... får se hur det är i morgon. Hoppas hon slutar med detta snart.

I morgon kommer sötaste Katja hit. :love:
Hon ringde idag på eftermiddagen & frågade om hon fick komma efter skolan, det får hon självklart göra. Hon är alltid välkommen hit, min dörr kommer alltid vara öppen för henne. Lovisa älskar Katja, nu var det ett tag sen hon träffade Katja så hon kommer att bli överlycklig i morgon när hon kommer.

Kanske skulle bjuda Katja på mat... Hoppas hon äter fisk...



Idag har jag städat min garderob & byrå. Vikt & hängt upp kläder. Så nu är det så fint, så fint... Får se hur länge det håller :rolleyes: Sen har jag dammsugat med trasig dammsugar slang, fungerade så där men det gick, torkat golv osv... Golvet var jag tvungen att torka för det var blodfläckar efter T-Gull lite här & där.. :S

Jag har 2 uppgifter att göra till KBTn på torsdag... Jag kanske skulle göra det i morgon kväll när S jobbar natten... Det krävs lite ensamhet & lite koncentration... hmm...

Hur som.... Jag kanske för ovanlighetens skull skulle ta & lägga mig före klockan 00-01...
Knappast troligt *skrattar* Det slutar med att jag ligger & läser & sen när klockan slår sin magiska tid så slocknar jag på rekordtid!

Till dig min älskade vän T.. Hoppas du mår bättre imorgon sexy mama :rolleyes:
Aj löööv ju darling!

"And I will aaaaaaalways loooooove youuuuuu...!!!" *asgarv*

God natt everybody!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0