Vilken dag!

2009-03-01 @ 23:17:43
Vad roligt vi har haft på Busfabriken idag :D! Barnen med... ;) Lilla syster Susanna bjöd allihopa på fika :O Hoppla! Det tackar vi all för, tack sötis!

Sen satt vi & skrattade gott åt Enkido & Lovisa som höll på & åka kana på lava mojängen... Gud vad de höll på!  Att de bara orkade :O, jag blev trött bara av se på dem. :tired:

Men vi hade trots allt en kanon dag om än ett hål i huvudet av den decibellen som var där idag. Vi hade valt en dag då alla tycktes vara där, det var flera kalas bland annat. Men som sagt decibellen var hög!

Sen lyckades L kissa på sig ordentligt... :( Jag fattar inte vad det är hon håller på med :S Hon hade kissat igenom trosor & byxor & inget sagt. Jag såg det av en slump... Sen hann jag inte mer än ta på henne ett par trosor i väntan på att S skulle komma med nya byxor åt henne förrän hon kissade på sig IGEN! Va faaan?! Men det var sista gången hon gjorde det... där... Sen höll hon sig resten av tiden & när vi var & handlade. Men sen efter att vi hade ätit så kissade hon åter på sig igen & även denna gång genom trosor & byxor.

Jag begriper inte VARFÖR??? :question:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sen fick jag ett samtal från PM, ang far... Inget  jag inte redan visste... han har ännu inte kapitulerat för sitt missbruk. Och om han inte gör det snart kommer det gå käpprätt åt helvete rent ut sagt. Men även det har jag vetat om... jag bara väntar på att helvetet ska bryta löst.. :(

Hur länge kommer han hålla på? Eller tar han livet av sig denna gång? Ingen som vet svaret på den frågan vi alla barn vill ha. Hur länge ska detta helvete fortsätt, hur länge ska det förfölja oss, plåga oss??? Inget svar där heller...
Men hur illa det än låter så har vi vant oss... vi vet ju inget annat... Bara att han håller på, gör ett kort uppehåll för att sedan ta ett av alla hundratals, kanske till & med tusentals, återfall. Har tappat räkningen...
Så har det varit hela min uppväxt, hela mitt liv & fortfarande är det så.
Sorgligt men sant...

Jag ska kolla lite med JS om vad far hade sagt när han var där för att tala allvar med honom... har ännu inte pratat med honom sen han var där. Vi skulle eventuellt tagit en fika nu i veckan men han har fått nytt jobb & jobbar som bara den nu. :thumbup: Grattis till nya jobbet JS!!!

Ikväll har jag tränat, vad skönt det var :D!!! Som jag har längtat efter det... nu är jag frisk igen, yeey!

Men nu börjar jag faktiskt bli trött...

Sleep tight!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0