Världens fräckaste citat...!

2009-03-14 @ 09:07:55
Jag älskar citat, ordspråk & talesätt...!

"Människor är så otrevliga mot rökare.
Man tycker att de borde vara lite trevligare mot de som är döende."

"Så du är en man med ideal?
Då är det bäst jag går medan du fortfarande har dem kvar."

"Gör inte samma misstag 2 gånger,
såvida det inte lönar sig."

"En svärmor dör när en ny djävul behövs i helvetet."

"Du ser bättre ut än vanligt,
men det kan inte vara svårt för dig."

"Jag föddes ödmjuk,
men det höll inte i sig."

"Upp med hakan! Det värsta återstår."

"Vi var så fattiga att om vi vaknade på julaftons morgon
utan erektion hade vi inget att leka med."

"Jag brukade vara Snövit men sen kom jag på glid."

"Det är så tyst här att man kan höra en mus få stånd."

"Jag är inte så tror som du full att jag är."

"Som vanligt står det en stor kvinna bakom varje idiot."

"Sen jag gav upp hoppet mår jag mycket bättre."

"Om jag dör ber jag om ursäkt för allt det onda jag har gjort dig.
Omjag lever ber jag om ursäkt för allt det onda jag kommer att göra dig."

"Varför vara motsträvig när du med lite ansträngning kan vara omöjlig."

"Om du inte dricker, röker eller kör bil är du skattesmitare."

"Din rätt att bära en mintgrön träningsoverall i polyester upphör
i samma stund som jag får syn på den."

"Jag är en mycket blyg & känslig kvinna. Min make har aldrig sett mig naken.
Inte heller har han uttryckt någon önskan att göra det."

"Äktenskapet är det pris som männen får betala för sex,
sex är det pris kvinnorna får betala för äktenskapet."

"Jag är tjejen som förlorade mitt goda rykte & som aldrig har saknat det."

"Att bli utsatt för ficktjuvar är det närmsta jag kommer ett sexliv nuförtiden."

"Det värsta med äktenskapet är att det får kvinnan att tro att andra män är lika lättlurade."

"Äktenskapet vara för en liten tid.
Underhållet för evigt."

"Ta mig eller lämna mig.
Eller gör som det flesta : både och."

"Vet du vad jag gillar med onani?
Man behöver inte prata efteråt."

"Det är härligt att vara gift. Tänk att finna en alldeles speciell
person att irritera för resten av livet."

"Tonåringar är Guds straff för att man har haft sex."

"Om du vill ha sex, inled en förbindelse.
Om du vill ha ett förhållande, köp en hund."

"Äktenskapet är det enda krig i vilket man ligger med fiende."

"Gör aldrig något i sängen du inte kan uttala."

"Jag förnekar inte att kvinnor är dumma: Gud den allsmäktige skapade
dem så att de skulle passa männen."

"Bakom varje stor man står en utmattad kvinna."

"Vet ni varför Gud inte gav oss kvinnor någon humor?
Det var för att vi skulle kunna älska er män istället för att skratta åt er."

"Min man hävdar att han är en stor sexatlet,
bara för att han kommer först."

"Jag är utomordentligt tålmodig,
förutsatt att jag får som jag vill i slutändan."

"Neurotiker bygger luftslott. Psykotiker bor i dem. Psykitriker tar ut hyran."

************************************************************************************************************************'

Alla dessa citat är tagna ur min bok 'Världens fräckaste citat'!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0