Stora A har fått vattkoppor!

2009-03-06 @ 08:36:57
Stora A, Ts flicka, har fått vattkoppor med nu :). Ja det kankske är lite grymt att vara glad över det men det är bättre de får det nu än senare. Så det är bara bra att det kom nu. Familjen Gustafsson skulle komma hit idag & umgås med familjen Tudegård :). Så jag lät Lovisa vara hemma från dagis... Jag frågade henne om hon ville gå till dagis eller om hon ville vara hemma & leka med A när de kom. Hon ville leka med A sa hon!

De är bra kompisar de där 2... ler & långhalm:rolleyes:... *skrattar* Jag undrar om de kommer bli likadan som mig & T? *gapskratt*

Igår bytte vi batterier på Lovisas skrikdocka... mamma mia vad hon pysslar med den dockan nu. Hon har inte brytt sig så mycket om dockan men nu!!! Mycket gör nog att 2 av hennes mostrar ska ha barn väldigt tätt inpå varandra. För det är mycket bebis här hemma. Hon är bebis emellanåt... Kanske är det därför hon kissar på sig som hon gör...:|

Vad grått & trist det är ute... :( Vart är solen? Vart är våren? Det är väl ändå dags för vår nu... eller?!? Jag kanske skulle ta & slänga granen som ligger ute på gräsmattan på baksidan :rolleyes:
Den har ju bara legat där i 3 månader nu :rolleyes:.. Dags att slänga :question: *skrattar*

Ja jag är en riktig dumpanna emellanåt... men jag SKA slänga gran eländet!!! Jag vet bara inte när... *haha*

Jag hittade ännu mera kläder till Lovisa i storlek 98, my gooood vart ska jag göra av allt??? Hon har hur mycket som helst nu :O! Ska nog skicka med T en hel del till stora A... Lovisa har så det räcker & blir över med kläder.

Men nu nu så måste jag ta upp fläskfilén för det glömde jag igår kväll...

Åhh vad jag får hål i huvudet av Lovisa skrikdocka!! Kill it!!!!
Kan den inte skratta åtminstonde??? Måste den skrika som ett spädbarn hela tiden???
Bläää på den dockan!

Nu: Klä på mitt barn
Senare: Klä på mig själv...

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

det var visst inga vattkoppor, ska kolla henne strax när vi ska sova :)

2009-03-06 @ 20:13:24
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0