So long see you honey...!

2009-03-11 @ 20:19:17
Jag säger då det, vad ska jag med en karl till :question: Jag klarar mig så bra på egen hand om jag får säga det själv. Och det får jag ju ;)!

Som till exempel idag... Lovisas säng kollapsade!!! Vad göra??? Frågade mannen... Odugligt! Så jag tog saken i egna händer & så bra det blev då!! Först skruvade jag i sär hela hennes säng, dammsugade & torkade av där den stått. Tog fram reserv sängen så länge & piffade till den ordentligt. Lovisa var överlycklig, hon har fått en stor tjejs säng nu :). Sen flyttade jag om lite i hennes rum i & med att sängen tog lite mera plats än det förra. Fixade även sladdarna en gång för alla till hennes tv, video & dvd! Behövde jag en man till det???
ICKE!!! Jag gjorde allt själv & lite till... Jag funderar på att bli lite lesbisk ;). Jag vet en brud som skulle ställa upp som min älskarinna... *skrattar*.

Hur många tog mig på allvar???

Hursom... Det blev mycket bra & vi är nöjda både jag & Lovisa.

I morgon ska hon få sin älskade cykel, men givetvis var det tvunget att komma en satans massa snö nu när hon ska till att cykla. Hon får väl cykla inomhus i värsta fall...!

Hon var duktigt trött ikväll min lila tös, men vem skulle inte vara det efter: gått upp 5.45, vara på dagis mellan 9-14 (fullt ös nonstop), komma hem & leka med kusinen, bada, mera lek... Dödstrött!!!

Nått säger mig att hon inte kommer att vakna klockan 6 imorgon i alla fall. För gör hon det då har hon smittats av Enkido & då måste jag omvända henne.. :S Hon skulle bara våga att vakna klockan 6 imorgon...
Jag har själv varit vaken sen 5.45 & det känns kan jag lova för en som inte är van att gå upp så tidigt nu för tiden..

Imorgon & fredag jobbar S natt även söndag & måndag, resten av nästa vecka jobbar han dag...
I need the space...
 Why??? I just do...

Märkligt också att efter att jag hade pratat med Dr Adolfsson så fick jag brev från F-kassan om ett avstämningsmöte den 20/3 *haha* Det mötet ska jag försöka få Adolfsson att gå på...!!! DET mötet kommer verkligen bli INTRESSANT!!! kanske till & med roligt.. :rolleyes:

Men nu ska jag dricka mera te & slöglo på tvn...

Mors så länge!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

Hello darling, Givetvis ställer jag upp om det nu skulle visa sig att du ska bli lesbisk. :love:



Det är ju det jag har väntat på sen första gången jag såg dig :P



Love yuo gumman, always

2009-03-11 @ 20:54:40
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0