Operation sten borttagning!

2009-03-26 @ 21:04:34
Japp det var en sten som satt i hakan på min lilla flicka. :S Och den satt verkligen djupt in, riktigt,riktigt djupt in :(. Så BVC sköterskan Malin fick verkligen'gräva' efter sten & Lovisa skrek! ;( Gud som hon skrek...! Mitt hjärta gick i miljoner bitar när jag hörde hennes plågade skrik.

Hennes ena hand kramade en leksak medans den andra kramade pappas hand. Hon kramade så hårt att hennes fingrar vitnade. Hela hon var som en spänd fiolsträng! Mitt lilla barn som hon grät & skrek, jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Men allt som allt gick bra & det var en sketen liten sten som hade slagits in djupt i hakan på henne. Hon fick stenen i en liten plastburk så hon kunde visa alla. :) Och så fick hon ett klistermärke för att hon varit så duktig :thumbup: för det var hon även om hon skrek & grät så lät hon ändå M hålla på & 'gräva' efter sten.

             Alltså ingen stor sten alls...

Imorgon ska vi fira svärfar som fyller 65 1/4 egentligen. Har ingen aning om vad vi har köpt till honom för jag kunde inte följa med & köpa present då Lovisa var så trött..  Så det blir lika spännande för mig & Lovisa som det blir för svärfar att öppna sitt paket imorgon :).

Nu är det dags för ett av favorit programmen på tvn.. nämligen Criminal Minds!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0