Ett skönt träningspass..

2009-03-15 @ 22:22:23
Åhhh så underbart skönt det vara att börja träna igen nu efter att jag har varit sjuk & efter att jag fick blockaden i armen. Helt underbart!!! Jag kommer antagligen ha träningsvärk i morgon men det var det värt. Ett nytt träningspass väntar i morgon igen :thumbup:.

Idag har Jojjo med familj varit här nästan hela dagen, jag tror bestämt att det trivs väldigt bra här :). De tycker att vi har väldigt fint & hemtrevligt, det tackar jag för :D.

Lovisa var ju rolig i morse... först så väckte hon mig klockan 7.30 sen gick hon & la sig & sov till klockan 9.30 :O. Och som det inte var nog så gick hon i sömnen :rolleyes: mycket märklig unge det där ibland ;). Men jag älskar henne villkorslöst & över allt annat i världen.

Imorgon blir det till att ringa vetrinären som beslutat... inget någon av oss i familjen ser fram emot precis. Men det finns inget annat alternativ... ;(

Ishockey slutspel... Tyvärr så tror jag att LHC åker ut :(. Spelat skitdåligt sista tiden... Skärpning nu!!!
Jag vill ju gå på en slutspelsmatch i Cloetta Center... men det är inte höga odds på det tyvärr...!

Snart är det dags för GPP, alltså Gräs Pippar Premiär = vår! :P Lovely!
Men först ska jag skjuta grannen kattjävel som skiter på våran baksida!!! Va faaan håll eran förbannade katt inne, annars så ska jag lägga kattskiten på ERAN altan!! :mad:

Jag har ingenting emot katter, snarare tvärtom jag älskar katter. Men inte fasen vill jag ha kattskit på min gräsmatta!! Nä då blir jag förbannad. Dessutom är det ju inte det enda som ligger på våra uteplatser... På framsidan ligger det både det ena & det andra med jämna mellanrum. Grannarna verkar inte bry sig än mindre ta hänsyn till oss. Vad i hela friden ska jag ha en gammal halväten macka i min rabatt till??? :mad:

Sen lever de faaaaan däruppe också. Gud vet vad de håller på med om dagarna däruppe för de för ett herrans liv hela dagarna igenom. Från 6-6.30 till 22-23.. My god!!! Visa lite hänsyn för jösse namn! :mad:

Hursom... nu börjar jag bli lite seg... ska borsta mina gaddar & krypa ner i bingen min & somna till M.Persbrants sexiga röst... :love: *dreglar*.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0