Dra täcket över skallen...

2009-03-20 @ 21:45:21
Denna dag... :thumbdown:.. det här är en sån där dag som man bara vill dra täcket över skallen & glömma att den någonsin har existerat!
Tyvärr så går ju inte det då! Och om det säger jag: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!

När jag hämtade Lovisa idag på dagis så vet i fasen vad det flög i ungen. Djävulen själv kanske ??? :question: För hon stack i från mig & sprang upp mot parkeringen, jag sa åt henne att stanna. Jag RÖT i åt henne att stanna, men hon fortsatte springa. Vilket inte är likt henne alls. 
Sen kom nästa sak som fick mitt hjärta att stanna!!! En bil kom & HAN SÅG HENNE INTE!!!! Paaanik!!! Jag skrek åt henne men hon vägrade bara att lyssna så hon fortsatte springa. Jag sprang i kapp henne & fick tag i henne i sista sekund... Som om detta inte var nog så åkte min mobil i backen & displayen sprack.. ;( Återigen... FAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Telefonen är ju NYYYY!!! Jag vill gråta blod över detta om jag kunde men inte heller detta är ju möjligt. För hade det varit det så hade jag vari död nu pga blodbrist!

Sen kom vi hem & eländet ville bara inte sluta... :tired:

Nä nu ringde pappa... Och han är bara för mycket!!! :mad: Han krävde att jag skulle fixa barnvakt till ikväll då vi skulle ut & käka. Anledning till detta :question:
Svar: Jo därför att HAN tycker det är så jobbigt annars att äta ute bland folk & nu ville HAN ha lugn & ro :O!
Men för helvete driver du med mig??????
Finn fem fel...

För det första så har han ingen som helst rätt att kräva nånting alls av mig! För det andra så är väl ändå Lovisa MITT barn alltså MITT ansvar. Och jag tar väl med henne om jag vill.. Sen är det ju så att han träffar ju knappt henne. I det stora hela inte alls näst intill... Borde inte han vilja att hon följde med då?

Så han ringde min mor & krävde mer eller mindre att hon skulle ta hand om Lovisa för att det skulle ta flera timmar... Mamma tog henne självklart, men både hon & jag var överens om att han är bara för mycket & helt rubba! :mad:
Typiska missbrukar drag... Men han är ju missbrukare också... så.... *suck*

Det tog ju inte flera timmar det tog 1½timme! Och visst var det skönt att sitta i lugn & ro. Hon är trött vid den tiden då vi hade bokat bord så hon hade säkert inte varit rolig. Och hon hade mycket bättre hos mamma. Men det är ändå jag som bestämmer & hon är mitt barn, mitt ansvar jobbig eller inte jobbig. Jag älskar henne över allt annat!!

Nog sagt om det...

Nu ville jag bara glömma denna dag... dra täcket över skallen som sagt...

Bara skit på tv, inget vettigt att se... får väl läsa i stället :)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0