Det sket sig...

2009-03-21 @ 21:51:50
Det sket sig idag... det blev inget Motala & bebis Enya :(. S hade migrän nästan hela dagen :(. Sen blev jag skit förbannad på han! :mad: Män säger jag bara!!! Istället för att ta migrän medicin låg han i sängen istället & hela dagen gick åt helsike. Orsak till att han inte tog medicinen? Den är sååå dyr!! :O

Men för helvetet vad har vi medicin till då då???? Titta på? I hopp om att man mår bättre bara av att titta lite på den. Jo men visst det blir bra serru...! Kålhuvud!!!!

Ja den är DYR, skitdyr faktiskt, men det finns en anledning till att han har den också & det är då fan i mig inte för att titta på eller gnälla över att den är syr. För den bli banne mig inte billigare för att han ligger & gnäller & inte friskare heller.

Ibland blir jag bara såååå trött på han!!! :tired:

Kvällens beslut ångest är: Wallander eller Miami CSI :question:

Jag tror jag ser Miami CSI & gläpper lite mellan kanalerna...

Idag har vi köpt dop present till imorgon i alla fall.. en fint fotoalbum med en silverram i början. Perfect!
Förhoppningsvis så hinner vi en sväng till Motala efter dopet eftersom det är redan klockan 11 & jag tvättar klockan 17. *hoppas, hoppas* Jag vill så gärna få träffa & hålla min lilla systerdotter Enya. :love:

Lite godis på det här skulle sitta fint... :)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

det var ju synd du darling att du inte tänkte på lilla mig igår, jag hade mer än gärna kört till Motala så du fått pussa bebis :thumbup:



Tänk på mig nästa gång

2009-03-22 @ 10:21:00
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0