Bebis kommer nu...!

2009-03-09 @ 20:57:34
NU KOMMER BEBIS!!!!

Jag pratade med lillasyster Jenny för några timmar sen, hon sa att vattnet hade gått & att min lille prins Enikdo ville vara hos moster medans mamma är på förlossningen. :thumbup:
Yeey & YEEY igen!!! :D

Så happy, happy för hennes skull, äntligen ska det väl bli som hon har önskat.
Det lilla flickebarnet ska heta Alexia om de inte har ändrat sig men det tror jag inte. Det var en skräll att Enkido ville sova hos moster med tanke på vilken liten mormors gris han är :). Han hade så bråttom hit idag sa Jenny att de knappt hann med. :)

Nu sover de små liven... Lovisa hostar oroväckande... :S
Hon ska på dagis imorgon eftersom S jobbar i natt & det blir lugnast att bara ha ett barn hemma på morgonen då. Det som oroar mig mest är att E har en otrevlig van att vakna vid 5-6 på morgonen... :S Det gillar moster inte! :thumbdown: Hoppas det båda sover till 7 åtminstonde!

Jag sov en timme lite styvt på förmiddagen efter blockaden & det behövdes verkligen. Nu så här lite senare så har det hänt en hel del... Min oskadade vänster arm har en naturlig färg & är lite lagom kall, den skadade har en svag röd färg & är kanonvarm :O. Det kanske är normalt, vad vet jag. Men saaaaatan vad ont jag har!!! Vilken smärta!!! Hon sa att jag kunde komma att ha ont, men det här är ju löjligt. Ska man verkligen ha så hääär ont efteråt???

Får se hur det är imorgon annars får jag ringa....

Stackars Lovisa idag :(! Hon skulle ju åka med farmor & farfar & köpa cykel idag. Och så fanns det ingen :O!!! Så ledsen hon blev... :(.
MEN!!! Det kommer nya på ons-torsdag så då ska hon få en :) & hon längtar redan min lilla prinsessa. Syrran passade på att be mina svärföräldrar att köpa en till Enkido med om det fanns. De har inte coop i Motala tydligen...

Men nu är det tee, smörgås & CSI som gäller...!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0