Barnvakt..

2009-03-17 @ 22:33:03
Idag har vi varit barnvakt till sjuk svärmor :). Det ni, 60 år & har barnvakt!!!
Nå ja hon var inte bra alls, hon var rejält yr i huvudet & sist hon var det slog hon sig duktigt. En annan gång när hon var ensam hemma svimmade hon i badrummet men som tur var så landade hon delvis på tvättkorgen & INTE på stengolvet med huvudet. Därför var vi barnvakt medans svärfar var på styrelsemöte.

Trevligt hade vi i alla fall... :)

Mina svärföräldrar är väldigt speciella.. Varför?
Jo därför jag har känt dem i hela mitt liv.. jag är uppväxt med familjen långt innan jag träffade min man. Därför är de speciella. Jag har haft ett otroligt stöd där när min far har spårat ur fullständigt i sitt missbruk & även det var innan jag träffade min man.

Min far & min svärfar är gamla arbetskamrater sen 30 år tillbaka så min svärfar höll i mig när jag var endast 2 dagar gammal. :). Som sagt speciellt...

Imorgon bitti ska jag ringa vetrinären som vi har skjutit på ett par dagar nu *dåligt samvet*
Men idag upptäckte vi att doggen inte kan stänga munnen längre ;(
Det rinner nån sörja ur munnen på han också.... :S
MEN!!! Han har inte ont & han lider inte, så vi har inte plågat honom på något sätt. Han är fortfarande glad, han äter & skuttar omkring.. Men nu är det dags... han ska få ett värdigt avslut. Han ska få den eviga vilan innan har får ont... ;(

Det kommer göra så ont att ta bort honom i hjärtat. Det kommer bli såå tomt utan honom... Saknaden kommer vara oerhört stor... Jag får nästan lite panik känslor när jag tänker på att snart finns han inte mera...
Jag önskar han kunde få leva tills jag dog... omöjligt jag vet men ändå... ;( *gråter lite*

Blir det någon ny hund :question:
Det vet vi inte... men det skulle inte förvåna mig om vi skaffade en ny..
Fast jag vill ha katt... men S tål inte katter. Jag tyckte att han kunde missbruka allergitabletter :thumbup:

Vi får väl se vad det blir...

Jag har en sådan satans värk idag att jag tror jag smäller av snart...!
Jag har överdoserat morfinen duktigt idag, till vilken nytta? Det släpper bara inte!!! :bigeyes:
Det värker ända in i skelettet... om det inte har släppt av lite i morgon får det bli sjukan.. För som det är nu så står jag bara inte ut med den här smärtan ;(.

Jag har en lååång att-göra-lista nu... :thumbdown:
Så jag borde börja beta av den nu innan den blir ohanterlig...! SKa försöka börja i morgon.. :rolleyes:
Kanske börja med att kasta gran fan?! :rolleyes:

Well, well...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0