Äntligen kan jag börja träna igen efter halsflussen!

2009-03-01 @ 11:15:29
Yeeey!!! Äntligen kan jag börja träna på allvar efter halsflussen jag åkte på för en vecka sen :thumbup:!!
Happy, happy me!!! :D
Jag har ju tjuvtränat lite men jag vågade inte fortsätta då jag vet att det kan vara förenat med livsfara!
Men nu så ska jag börja på allvar igen!!!

Allt blir så mycket bättre när jag får träna... Sömn, kost, Herr Panikångest.. ja allt! Dessutom blir det lite som en ventil i all frustration emellanåt. Jag får köra slut på mig själv, tömma ur all aggression & rensa tankarna under tiden jag tränar. Ja jag kör ganska hårt när jag tränar, men jag trivs med det. Jag testar alltid min gränser & pressar mig till det yttersta, det är då jag mår som bäst :).

Man måste ju vara fit till beach 2009 ;) *skrattar* Sa pinnen Tudegård!

Men när ska jag få tummen ur röva & borra upp sandsäcken? Bra fråga! Nån mer fråga som jag inte har svar på kanske???:question:

Jag har ju snart ett komplett gym hemma bara jag får upp den förbannade säcken nån gång...! Hur svårt ska det vara??
Ha! Tydligen väldigt svårt eftersom jag inte fått upp den ännu...! :rolleyes:

Det blir väl som med stor röjet på baksidan.... det tar evigheter innan det händer nått :rolleyes:...

Men nu ska jag pallra mig ut i badrummet & sminka mig lite..

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0