Åhh neeej...!!!

2009-03-16 @ 19:40:18

*Suckar*... Jag befarar att min lilla 3 åriga dotter kan ha diabetes... :( Man ska ju itne måla fan på väggen innan hon är testad & kollad. Men mycket tyder på det just nu... Jag tror att hennes kissande kan hänga ihop med detta. Dessutom så dricker hon sjuka mängder... flaska efter flaska. Hon skulle antagligen hälla i sig mycket mer än så om jag inte hejdar henne.

Men som sagt... inte måla fan på väggen innan hon är kollad hos barnläkaren.. Jag ber till Gud att hon inte har fått diabetes. Det finns ju allt för nära i släkten så en viss risk finns det alltid för att hon skulle kunna få det.

Idag ringde en av alla mina läkare jag har ang skadan på min höger arm... Jag sa som det var att blockaden inte hade gett nån effekt alls... Kände mig så otacksam, vilket jag sa också. Han skrattade åt mig & sa att så skulle jag inte känna. Jag skulle säga precis som det var.

Nästa steg blir att testa en lokalbedövning på den nerv som misstänks orsaka smärtan. Om det sen i sin tur skulle visa sig ha en god effekt ska de köra radiovågor på nerven :O. Hmm... aldrig hört talas om.. Han sa dock att behandlingen var ovanlig,.. Hur det går till veta jag inte, det återstår att se då.

Jag kommer även att få information om TENS som jag ska få eftersom jag har ont ända upp i nacken.. vad det är vet jag inte riktigt. jag har en svag aning om vad det kan vara.. men jag återkommer om det när jag vet vad det är.

Ikväll hatar mina grannar mig... :rolleyes: men det SKITER JAG I!!!!
Kvällens hockeymatch är vinna eller försvinna alltså en myyyycket viktig match!
Jag hoppar upp & ner, hit & dit, gapar, skriker & svär... Och som en bonus på detta så sker det högt & tydligt! :)

Det är ett under att min dotter kan sova i detta oväsen som jag åstadkommer alldeles på egen hand... :rolleyes:
Jag måste motvilligt erkänna att jag efter första perioden är ett halvt nervvrak... & då är det 2 perioder kvar... :O

Vart ska detta sluta :question:

Som om det inte var nog med elände så glömde jag bort att jag hade tagit kvällsdosen av morfin & tog en till :O
Så nu trallar jag på rätt fint här hemma... Jag seglar runt på mina små rosa moln & ser gröna elefanter med röda halsdukar :rolleyes:

Jag mååååår sååååå braaaa trallallallalllallala......

//L


Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

tror fan att du mår bra din lille jävel hahaha

2009-03-16 @ 20:19:21
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0