Mystiska utslag!

2009-06-19 @ 10:38:23
Lovisa har fått sådana utslag!!! :O Ser ut som myggbett, men ingen har sett en endaste mygga. Men jag kan inte tänka mig vad det annars skulle kunna vara om det inte är myggbett. Hmm... så hon ser ut!!!! En del är riktigt otäcka... stora blåröda svullnader i ansiktet, på fingrar (mitt på leden), armar, ben & resten av kroppen.

Vad är det för något??? De ser värre ut i dag än de gjorde igår & hon säger att det kliar, så jag tippar ändå på myggbett!

Hur som haver så är det midsommar idag & den svenska midsommaren innebär ju givetvis sill, snaps & skitväder!!! ;) Vad annars?!?

Nåväl det regnar ju inte... (ännu)

Jag ska ut & plocka lite blommor för att göra en midsommarkrans till Lovisa precis som förra året! Det gillar vi!!!

Jag hopps på att lillasyster Jenny & med man kommer hit över dagen & äter med oss!

Så J om du läser detta idag gumman så vet du att vi alla vänter på er! Anders & Karin, moi, S & Lovisa! Så kom kom nuuuu!

Det ska grillas ikväll också, fläskytterfilé (gott, gott)!

Men nu ska jag studsa in i duschen, lägga en fest makeup & locka håret! :)

TREVLIG MIDSOMMAR ALLESAMMANS!!!!!!
Akta er för sillen, nubben & regnet! ;)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0