Astrid Lindgrens värld del 2.

2009-06-22 @ 09:49:36
Här kommer lite mera bilder från våran dag i Astrid Lindgrens värld... :)


Alla dessa små söta hus! Här stadshotellet ;).

En av mina absoluta favoriter!!! Farfar & pappa som Kling & Klang! :D:D:D

Farfar & Lovisa som Emil & Ida :).

Lite Pippi teater!

På Pippis axlar, Lovisas dag var fulländad! Så lycklig..!

Fröken T tyckte jag skulle lägga en bild på mig & mitt nyfärgade hår.. Men inte ska vi väl skämma bort de få eventuella läsare jag har?! :rolleyes:

Moahahahaha...!

Idag är det strålande väder så idag ska vi vara ute heeela långa dagen Lovisa & jag. Vi ska grilla också.
Jag skrev på FB förut: Grilla någon?
Hur bra lät det då??? Hahahahaha...
Få se vad/vem jag hittar i frysen ;).

Nu: Klä oss
Senare: Ut i det fina vädret!!!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Johanna

Såå sööt hon var fliisan :D Puusssa henne från mig :)

Klart du ska lägga upp en bild på ditt nyfärgade hår.. me want to see :D

Love You

2009-06-22 @ 10:36:12
Postat av: mammatezzan

jo klart att du ska visa dig gumman. inte skrämmer du iväg ngn. och skulle det visa sig att du gör det är det ju bara för att dom inte älskar dig såsom jag gör ;)



När ska vi gifta oss darling haha

2009-06-23 @ 11:03:46
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0