Astrid Lindgrens värld del 1.

2009-06-21 @ 23:16:43
Ja igår så var vi till Astrid Lindgrens värld med Lovisa. Det var en hel dag, vi kom dit vid 11 & åkte där ifrån vid 17.30 tiden. Vi måste ha gått flera mil.. :O.

Men gud så fantastiskt det var!!! :thumbup: Det kostade men det var värt var enda krona kan jag lova.

Lovisa då? Jo hon var hel såld & heeelt uppslukad av allting. Hon ville se allt om & om igen. Mest Pippi & Prusseluskan.:)

Vilken fantastisk värld det var!!! Jag kan inte med ord beskriva hur bra det var.. Så vackert, så välgjort, sååå bra! Det var små korta teaterpjäser med olika hmm teman (?). Det var allsång med Kling, Klang & Prusseluskan (jag garvade ihjäl mig åt Kling & Klang), det var Emil, det var Pippi... Och mycket mycket mera.

Kommer lägga upp massor med bilder fast i flera omgångar. Jag tog närmare 100 bilder den dagen :rolleyes:.

Det här var Lovisas absoluta bästa dag nånsin. Funderar du på att åka? ÅÅÅK!!!!!! Du kommer inte att ångra dig, det lovar jag.


Lovisa som Pippi :).

Karlsson på taket var bra. Lovisa åkte i hans knä rutchkana lite senare :).

Spelmännen som spelade all musik!

Alla dessa småhus!!! Så mysiga & Lovisa sprang in & ut i alla.

Lovisa fick en klubba i modell stor..!

Junibacken.. mycket vackert.

Madickens hus, Lovisa var inne där & spanade runt.

Pippis hus var hennes absoluta favorit!

Lovisa provade Pippis säng!

Nils Karlsson pyssling! SKit cool!!!

Kissnödig? Kräkas? Hahaha...

Allsång med Kling, Klang & Prusseluskan! :D

Mammas lilla modell...!

Mera bilder blir det i morgon.

Just det jag har färgat bort mina grå idag... :rolleyes: Jag blev svarthårig!!! I liiiike it!! I looook goooooood!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: mammatezzan

får vi se bild på den nyfärgade fru tudis?? ;)

2009-06-22 @ 00:04:44
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0