Pollen eller sommarförkylning?

2009-07-15 @ 10:55:51
Lovisa vaknade 5.30! Jag gav henne välling som hon önskade & satte på Mora Träsk som hon bad om. Om hon somnade om vet jag inte, men jag gjorde det i alla fall :rolleyes:. När jag vaknade låg hon i min säng & tittade på barnprogram. Misstänker att pappa tagit in henne.

Hennes andning låter inget vidare... jag vet inte om det är pollen igen eller om det är en vanligt sommarförkylning som påverkar hennes andning. Pollen känns som om det är liite försent för nu..hmm..

Men hennes andning är klart påverkad! Jag avvaktar & ser vad som händer. Hon tenderar fortfarande till falsk krupp om nätterna men än så länge (peppar, peppar...) så har det inte blivit nått av det. Och för det är jag tacksam! :)

Det ser ut att bli fint väder idag vilket i sin tur innebär att jag faktiskt MÅSTE klippa gräset :rolleyes:. Det här med att klippa gräset är lite som med julgranen som låg på baksidan i evigheter. Snart får jag använda lie till gräset :D.

Vi hade planer på att åka till Berg & B&C men med tanke på Cs svåra astma vet jag inte om det är så lämpligt när Lovisa inte är helt frisk. Hon skulle kunna smitta honom med en förkylning & det skulle ställa till det ganska ordentligt för honom. Ska ringa först & se vad de själva anser...

Men nu är det lite frukost som gäller, tvätt ska hängas & gräs ska klippas!

Tjolahopp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0