Nämen ser man på...

2009-07-31 @ 10:48:47
Jag är vaken! :rolleyes: Inte dåligt va? *skrattar*

Syster fick kasta sig in i bilen & köra hem till sin svärmor snabbt som attan då E hade blivit förstoppad igen :(. Mosters lilla kille då! Det har varit problem länge med hans mage.. Men för en stund sen ringde syrrans svärmor & bad henne komma då E bara stod & gallskrek av smärta! ;(
Stackars liten!

Enya tittar på barnkanalen, det gillar hon :). Rori en racerbil..!

Nästa vecka får det bli hårdträning! Denna vecka har det inte gått.. lillasyster har ockuperat mitt träningsrum :rolleyes:.
Men nästa vecka blir det stenhård träning som gäller, inga undanflykter, nada. Träna, träna, träna!!! :)

Men nu måste jag ta i tu med stearinen som droppat ner på min skinnsoffa :S.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0