Mormor!

2009-07-07 @ 10:46:50
Lovisa ska sova hos sin mormor i natt :). Mormor vill mysa lite med henne innan hon åker till Italien :thumbup:
Sen sa jag till mamma att hon inte ska känna sig pressad över att köpa nått till sina barnbarn i Italien. Det är dyrt & det är hennes resa!!! Hon har aldrig varit utomlands så detta blir hennes allra första, riktigta semster! :) Och den ska hon njuta av tycker jag. Lovisa kommer själv till Italien så souvenirer behövs inte. Jag sa till henne att om hon hittade nått på nån marknad som hon ville köpa kunde hon göra det men i annat fall ska hon enbart tänka på sig själv i 3 hela veckor!

Lovisa är för rolig... hon har börjat med nån ny grej nu! Skriva! Hon vill skriva en massa & jag måste häfta i hop papper som en skolbok. Där börjar hon med att skriva: Kära... osv...

Nu skriver hon kära mormor... *skrattar* Barn är underbara! Man vet aldrig vad som komma skall. :rolleyes:

Under mina tyngsta stunder med tanke på det som pågår & det jag går i genom så har Lovisa varit mitt ljus, min livsgnista, mitt allt!

Jag andas för hennes skull, mitt hjärta slår för henne!!! Hon betyder allt för mig & jag skulle dö för henne om jag var tvungen! Ett ex sa till mig för många år sen att det finns ingen kärlek starkare än den till ditt/dina barn! Jag förstod inte då, jag trodde jag förstod. Men nu vet jag att jag inte gjorde det då, men jag förstår nu!

Dom orden han sa då är ord jag ofta tänker på nu!

Igår kom Chippen! Det lilla loppkräket *skrattar*.
Jag som hade städat :rolleyes: helt i onödan nu! Hans päls är ööööverallt! Jag har mer päls än honom *skrattar. Men han är söt! ;)

Nu ska jag ta tag i vardagen... vad nu den har att erbjuda :question:

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0