Lillasyster sover här!

2009-07-12 @ 23:27:01
Idag så följde lillasyster jenny med barnen med mig hem. Så nu ska de sover här ett par nätter, för i morgon åker vi till kålmården med alla barnen + 2 till. Katja & hennes kompis ska få följa med :).Det ska bli skitkul!!! Ser fram emot detta, big time!

Men ikväll är jag verkligen busa trött... Ska gå & nanna kudden nu!

E kommer att vakna tidigt som faan! Den pojken går inte upp med tuppen har går upp FÖRE tuppjäveln! :rolleyes:

Ja just det... idag skar jag mig på blockchoklad!!! :O Ja på BLOCKCHOKLADEN!!! Hur fan är det möjligt???? How ever det blödde som satan... mycket mycket märkligt i alla fall, men jag lyckades med det i alla fall uppenbarligen!

Men nu... ZZZzzzzz...

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0