Jävlar.. får man INTE säga!

2009-07-30 @ 11:06:53
Okej dagens läxa är: Att INTE säga jävlar här hemma! Varför? Jo Lovisa säger också jävlar :rolleyes:. Inte bra, inte bra alls. Och som om det inte vore nog med så säger hon att det är roligt att säga det! :S Not good, not good at all!

L -Men mamma du säger ju jääävlar!
M -Nää jag sa inte det! Jag sa hmm.. *tänker som satan* Jag sa jäääärnspikar! *klappar mig på axeln*
L -Nähää du sa visst JÄÄÄÄVLAR mamma! Det är roligt att säga jäääävlar.
M -NEJ!!! Det är INTE roligt att säga så, man får INTE säga så!
L -Okeej mamma jag ska inte säga jääävlar... nu..

Okeej! Då så får vi verkligen börja tänka på vad  man säger här hemma! Inte så bra som hon kommer till dagis & säger jävlar...

Det värsta är att ordet slinker in lite nu & då utan att man tänker på det :rolleyes:.

Idag har vi en hel del på lista att göra Jenny & jag.

1. Handla till tårtan
2. Gå på stan
3. Till Åsa & låna ett par böcker till Jenny
4. Laga mat
5. Fira hennes födelsedag.
6. Ta igen mig
7. Ta igen mig
8. Låt mig vara
9. Ge mig lite tid
10. Vi hörs!!!

Nu ska vi äta frukost så vi hinner med allt!!!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Pappapoet

Ni har fullt upp ni :D

2009-07-30 @ 11:25:51
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0