Datatorsk!

2009-07-17 @ 14:05:27
Min lillasyster har blivit datatorsk! ;). Hon har kommit på hur underbart det är med att ha en laptop, vilket i sin tur innebär att hon har snott min! :rolleyes:

How ever... jag har snott tillbaka den :)!

Jag rensade i hennes mail idag... hon hade 738 mail!!!!!!!!!!! :O 738 MAIL! Jesus!!! Men nu har hon inte många alls, jag har tagit bort dem :).

Nu till nått viktigt... mycket viktigt! Jag ska bli Enyas gudmor!!!! :thumbup: :love:
I'm so happy!!! HAAAAAPPYYYYY!!!!!!

Men nu ska vi bege oss till restaurangen!

Later people, later... :)

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Lillasyster Jenny

Vill bara tilägga att 700 mail va från Linda Tudegård!!!!!!!!

2009-07-29 @ 06:48:48

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0