Är du vaken?

2009-07-10 @ 10:12:37
Japp jag är i Motala hos lillasyster med familj. Vanligtvis brukar jag bo i källaren i mitt alldeles egna lilla rum :rolleyes:.
Men lillasyster ville jag skulle flytta upp igår & jag gör ju vad som helst för henne ;).

Så imorse kom min systerson, Enkido, in & öppnade mitt ena öga & frågade: Sover du moster? *asgarv* Nä inte nu längre... Så hör jag pappa S ute i köket säga till Enkido att låt moster vara du vet ju att hon sover. Nää pappa hon sover inte nu!

*skrattar* Vad kan man säga? Han är ju så otroligt rolig ibland. Jenny sa åt Enkido att fråga om jag ville ha kaffe. Självklart ville jag det! :)

Har jag sagt att jag är folkilsken innan första morgonkaffet? Jo visst serru! Och bits gör hon med ;)!

Jag har tydligen valt en bra helg att vistas i Motala med syster & hennes familj... :S Det verkar som de ska bli sjuka! De har ont i halsen & E är inte alls lika mycket på hugget som han brukar vara. Just nu ligger han på golvet nedanför mig & leker lite..

Dessutom så tror jag han blåste mig nyss :rolleyes:..

Han har fått fluortabletter & jag tror han har fått en redan av Jenny, men hon är på BVC nu med Enya & Enkido säger att han INTE har fått nån idag...  Jag tror han blåste mig :D!
BUSUNGE!!!!!!

Jag kanske skulle ta & klä mig lite :cool:!

Nu: Klä mig!
Senare: Äta!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0