Well, well... Jag har släppt på lösenordsskyddet till min blogg...

2009-02-26 @ 23:04:37

Nu har jag släppt på lösenordsskyddet till min blogg... varför? Tja säg det... Men det här är MIN blogg MINA tankar! Här skriver jag det som rör sig i mitt lilla huvud, ibland är det inte alltid så lätt att hänga med i svängarna :rolleyes: men det beror på att jag som sagt skriver det som dyker upp i mitt huvud. Mitt liv är en aningen kaotisk, komplicerat & det pågår ständigt en kamp mellan mig, försäkringsbolag, f-kassa & andra inblandade parter. Det jag skriver här är MINA ord & MIN syn på saken... Min mor sa: Du föddes självständig, envis som synden, nyfiken som ingen annan & med ett starkt psyke! Hon har så rätt på så många punkter... framför allt envis... :D

Idag har jag bakat bröd... Mmm så gott det var! :) Ska baka annat bröd imorgon, med linfrön & eventuellt solrosfrön. Får inte glömma att ta upp fisken till morgondagens middag... hmm om vi nu ska ha fisk... eller om vi ska ha nått annat.. fredagsgott! Imorgon ska jag även tvätta då Lovisa har dåligt med trosor igen!!! Jag fattar inte varför hon kissar på sig så mycket :question:... WHY??? Hur som... tvätta imorgon mellan 12-17 i alla fall. Innan det ska jag ta mig en tur till fröken T & hjälpa henne komma någolunda i ordning i nya lägenheten. Som du läser min blogg i kväll Sexy mama ;) så kommer jag till dig straxt efter 9 då jag lämnat L på dagis. Ha kaffet klart då :thumbup: Imorgon är det maskerad på dagis & l ska vara prinsessa. Jag har nu ikväll suttit & fixat hennes tiara som hon ska ha på sig. Dekorerat den med pärlor, mycket, MYCKET små pärlor & Karlssons klister :D. Mycket bra me very duktig, yeees! Mamma ska givetvis fotografera henne som bara den innan jag lämnar henne på dagis :D Min lilla prinsessa :love: Doggen har kräkts ikväll, han kräktes ner sitt täcke... not nice :thumbdown: Innan det så sket han i bilen när vi var inne på Coop & handlade, SKET I BILEN!!! My gooooood!!! :mad: Lovisa sa direkt när jag skulle sätta henne i bilbarnstolen: Bajs mamma! Blääää!!! Hell YES!!! Hunden blev sjuk & vad skulle han göra medans vi var inne & handlade? Ta sig en egen promenad? Låsa upp bilen, hoppa ut, skita lite, sen hoppa in igen & låsa om sig...? Det hade varit uppskattat doggen!!! Men, men fick bort det snabbt & även lukten så ingen större skada skedd. Bara en dog som skämdes som ingen annan hund kan göra! Stackare...! Mattes lilla ponke!!! Han lever på lånad tid... övertid dessutom, det är bara en tidsfråga nu innan det är dags för oss att avliva vår älskade dog;( Idag handlade jag en speciell slags gummiborste & madrassrengöring från grannen som säljer städ prylar. :)

Gummiborsten är skitbra till min vardagsrumsmatta som drar åt sig all tänkbar skit, framför allt hundhår! Den kan även användas på doggen :thumbup: Dock tror jag inte att doggen kommer gilla detta... Madrassrengöringen är klockren! Allt är miljövänligt & nedbrytbart!!! Man sprejar bara på fläcken & inget mer. Medlet kommer att äta upp kvalster, smuts osv & när det är slut på det så försvinner medlet & allt är klart! Magiskt? Oh ja!! Passar perfekt till Lovisas säng då det händer att blöjan har läckt eller dylikt. Jag kan ju inte tvätta hennes madrass varenda gång så medlet blir perfekt för mig! :D Det fanns en hel del saker till jag vill handla men jag la band på mig själv... :S Mycket bra saker hon har den tjejjen :) Men nu ska jag nanna kudden... kanske läsa liiiite.... :rolleyes:

//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0